דף נחיתה הינו עמוד אינטרנט ממוקד בנושא אחד אותו אנו מעוניינים לקדם, הנושא יכול להיות כל דבר, מוצר, שירות, עניין חברתי שאנו מעוניינים לקדם, הצטרפות לקבוצה כזו או אחרת ועוד. לדף הנחיתה גולש יגיע דרך מודעות הפרסום שלנו ברחבי האינטרט, רשת שיווק שותפים, פייסבוק, גוגל וכדו'.
במקרים מסויימים אף נבנים מספר ורסיות לדף נחיתה עבור אותו המוצר , אם כדי להתאימו לסוגי קהלים שונים (נשים/גברים/צעירים/מבוגרים וכדו') ואם כדי לבחון אילו מהם מייצר המרות טובות יותר ובכך לבטל את האחרים ולהישאר עם מייצר ההמרות הטוב ביותר שלנו .
הקיימים באתרי אינטרנט מאחר והינם מומקדים ומעבירים מסר ברור וחד לטובת קידום אותו הנושא עבורו נוצרו. לדוגמה, גולש לוחץ על מודעת פרסום של תוספות שיער הוא יגיע לדף הנחיתה, הוא ימצא מידע רק על תוספות השיער הרלוונטיות למודעה, עם מסרים שיווקיים והנעה לפעולה (רכישה, הרשמה וכדו'). הסיכוי שגולש זה יבצע את הפעולה אליה מכוון דף הנחיתה גדולים יותר מאשר היה מגיע לאתר האינטרנט שלנו שמציג מידע רחב יותר כמו תספורות, חומרי טיפול וכדו'. הגולש מעוניין בתוספות שיער ואנו נציג לו רק את זה בשלב זה, זה הרעיון הבסיסי של דפי נחיתה
עיצוב חייב להתאים לקווים השיווקים של העסק/מותג, לפעמים ידרש נקי ופשוט ולפעמים יחודי וצעקני (תלוי בסוג המוצר, קהל היעד, פלטפורמה פרסומית ובאופי המותג)
פיתוח קוד נכון וביצועים מהירים של העלאת הדף לתוצאות איכותיות יותר
כתיבה שיווקית וממוקדת שתגדיל את יחס ההמרה ותייצר הצלחה גדולה יותר בדף הנחיתה
דף נחיתה ינוע בטווח של 750 עד 1500 ש"ח
טווח המחירים מושפע בעיקר עקב רמת העיצוב הגרפי הנדרשת בדף הנחיתה
דף בעיצוב בסיסי יעלה כ 750 ש"ח